niedziela, 5 marca 2017

Podsumowanie lutego

Hejka! Mamy już początek marca, więc czas na podsumowanie lutego. Zapraszam!



Co przeczytałam?

W lutym, dzięki feriom, udało mi się przeczytać 6 książek. Jestem bardzo zadowolona z wyniku. Przeczytałam naprawdę świetne książki, które od dawna mnie ciekawiły. W lutym mogliście też poczytać moją pierwszą recenzję we współpracy z autorem. 
 
1."Jesień motyli" - Andrea Portes
O tej książce nie ma recenzji na blogu i nie będzie. Książkę uważam za mocno przeciętną. Nie wywołała we mnie żadnych emocji. Podczas czytania byłam całkowicie obojętna na losy bohaterów.
2."Prawo Mojżesza" - Amy Harmon (recenzja wkrótce)
3."Gałęziste" - Artur Urbanowicz (recenzja)
4."Pieśń Dawida" - Amy Harmon (recenzja wkrótce)
5."November 9" - Colleen Hoover (recenzja wkrótce)
6."Hygge. Duńska sztuka szczęścia" - Marie Tourell Soderberg (recenzja)

Najlepsza książka: "Prawo Mojżesza"
Najgorsza książka: "Jesień motyli"
 

Co chcę przeczytać?

W marcu dalej chcę nadrobić zaległości z półki. Czekam też na premierę książki "Zapach domów innych ludzi". Książka zapowiada się bardzo ciekawie.
 

Filmy

Dzięki feriom udało mi się obejrzeć sporo filmów.
1."Nerve" (genialne zakończenie, daje do myślenia)
2."Jak zostać kotem?" (całkiem spoko, jak na raz do obejrzenia)
3."Slumdog. Milioner z ulicy" (dlaczego nie obejrzałam tego wcześniej?!)
4."Dziwczyna z pociągu" (beznadzieja)
5."Był sobie pies" (tyle uroczych piesków <3)

 To już 6 miesięcy!

14 lutego minęło pół roku odkąd napisałam pierwszą recenzję! Dziękuję wam za każdy komentarz, wyświetleni, czy obserwacje! Teraz bloga obserwuje aż 68 osób! Wszystkim bardzo dziękuję <3

Ferie

Na początku chciałam zrobić osobny o tym osobny post, ale stwierdziłam, że mam za mało zdjęć, którymi chciałabym się z wami podzielić. Dlatego łapcie kilka zdjęć z Zakopanego!




 
 to zdj kojarzy mi się z "Black ice"
 
Jak wam minął luty? Pochwalcie się swoimi wynikami ;)
 
Trzymajcie się i do następnego!

41 komentarzy:

  1. Mi w lutym udało się przeczytać tylko 2 książki:/ Gratuluje 6 miesięcy bloga <3
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w lutym przeczytałam 9 książek, w tym również "Gałęziaste" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest świetne! Sporo książek!
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi udało się przeczytać 8 książek, ale pewnie tylko ze względu na to, że cały luty miałam wolny.
    Zazdroszczę tego, że masz już za sobą "November9". Ja na szczęście pożyczyłam tą książkę przyjaciółce, bo pod koniec miesiąca okazałoby się, że nie czytam nic innego oprócz twórczości Colleen Hoover :D
    Ostatnie zdjęcie ma coś w sobie. Rzeczywiście pasuje do "Black Ice". Spokojnie nadaje się na tapetę na kompie :)
    Pozdrawiam!

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wynik! "November 9" to bardzo fajna książka :) Mega szybko się ją czyta.
      Dziękuję <3

      Usuń
  5. Woow, cudne zdjęcia *_* U mnie luty był miesiącem ferii, a co za tym idzie nadrabiania seriali, książek, spotkań i nauki (za półtora miesiąca egzaminy gimnazjalne, taa...)
    Co do Nerve, to też planuję, ale od dawna nie mogę sie zebrać. Słyszałam, że film mocno różni się od książki i jestem bardzo ciekawa na czym polega ta różnica :D
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia na egzaminach!
      Też słyszałam o tym, że film różni się od książki. Książki nie czytałam, ale film bardzo polecam :D

      Usuń
  6. Ja to miałam straszną blokadę w lutym i przeczytałam tylko 2 książki pomimo ferii :/
    Mam straszną ochotę przeczytać "Gałęziste" ♥♥♥
    Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w marcu :) "Gałęziste" to bardzo ciekawa książka. A epilog niszczy psychikę. Jest naprawdę genialny!
      Dziękuję.

      Usuń
  7. Świetne wyniki:) Gratuluje :) Oby marzec byl jeszcze lepszy :>

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji pół roku na bloggerze! :)
    Oby tak dalej ;)
    Czekam na recenzję Prawa Mojżesza, skoro oceniłaś ją jako najlepszą przeczytaną w lutym ;)
    Pozdrawiam
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Recenzja już napisana jeszcze muszę dodać cytaty :)

      Usuń
  9. Kiedyś bardzo chciałam zobaczyć Dziewczynę z pociągu. Chciałam iść nawet do kina, ale ostatecznie nie poszłam i chyba dobrze zrobiłam, bo ciągle czytam, że film słaby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie oglądałam tego w kinie. Wtedy żałowałabym wydanych pieniędzy.

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia z ferii! ♥
    Gratuluję obserwatorów i życzę dalszych sukcesów na blogu!
    U mnie luty wyglądał podobnie-przeczytałam 7 książek i to również dzięki feriom.
    Czekam na twoją opinię na temat "Prawa Mojżesza".

    Pozdrawiam!

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Super wynik!
      Jak odzyskam książkę od koleżanki i dodam cytaty, to recenzja będzie gotowa.

      Usuń
  11. Super wynik :)
    Też oglądałam Był sobie pies <3
    Ciągle na mnie czeka November 9.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu obejrzeć Nerve! Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój luty już możliwe, że znasz. ;)
    Jestem ciekawa tekstów o książkach Amy Harmon i o November 9, bo wszystkie 3 książki mi się niezwykle podobały, więc chętnie porównam, czy mamy podobne zdanie o nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam i gratuluję wyniku :)
      Postaram się już niedługo wstawić recenzje.

      Usuń
  14. Śliczne widoczki :) "November 9", "Prawo Mojżesza" oraz "Pieśń Dawida" świetne książki ❤ Zastanawiam się nad obejrzeniem "Dziewczyny z pociągu", ale... sama nie wiem :/ Wydaje mi się, że moja podświadomość wie, że to będzie słabe i się wzbrania ;P
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Dziewczynie z pociągu" spodziewałam się czegoś innego. Zakończenie mocno mnie rozczarowało... Nie polecam ci, ale możesz spróbować i wyrobić sobie własne zdanie :)

      Usuń
  15. "Dziewczyna z pociągu" i książka i film bardzo średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki nie czytałam, ale film był bardzo średni.

      Usuń
  16. Ja w lutym również przeczytałam "November 9", niesamowita, prędko o niej nie zapomnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również "November 9" bardzo się podobało, ale chyba nie aż tak jak tobie :)

      Usuń
  17. rowniez przeczytalam galeziste recenzja w marcu ale widze ze u Ciebie na bogato powodzenia w czytaniu :D u mnie natomiast malo ale ajkosciowo dobrze :) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O! Gałęziste! Bardzo mnie ta książka ciekawi <3
    Uwielbiam Prawo Mojżesza :D
    Znowu Hoover ;.; Wszędzie Hoover -.-
    Gratuluję wytrwałości! ^^ 6 miesięcy to bardzo długi czas :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gałęziste" warto przeczytać.
      Lubię Hoover, więc pewnie będzie się tu jeszcze pojawiać :)

      Usuń
  19. Ciekawi mnie, jak odebrałaś "Prawo Mojżesza" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :) Postaram się niedługo dodać recenzję.

      Usuń
  20. Także w lutym obejrzałam Nerve. Jak dla mnie świetny film,z przesłaniem :)mam w planach sięgnąć także po książkę

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zamiar obejrzeć "Nerve", może film będzie lepszy niż książka :)
    "Gałęziste" kocham całym sercem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyniku czytelniczego :)
    Śliczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń