czwartek, 31 sierpnia 2017

Back to school - haul

Hej! Dzisiaj w ramach odpoczynku od recenzji przygotowałam dla was haul z rzeczami szkolnymi. Niestety już za kilka dni dla części z nas zaczyna się rok szkolny. Chociaż nie jestem z tego powodu zbytnio zadowolona, to uwielbiam robić zakupy papiernicze <3 Jeśli jesteście ciekawi co kupiłam, zapraszam do czytania!


W tym roku poszalałam z zakupami. Mam zdecydowanie za dużo wszystkiego, ale myślę, że nawet jeśli część tych rzeczy zostanie, to użyje je w kolejnych latach. Przynajmniej tak sobie tłumaczę XD

 
Auchan

 
 
W Auchanie kupiłam kilka zeszytów. Te A5 nie mam pojęcia do czego wykorzystam xd, a te A4 będą do matematyki. Temperówkę, gumkę, ołówki, korektor oraz kołozeszyt kupiła mi mama, gdy była na zakupach z moją siostrą. Niestety nie znam cen tych rzeczy :/
 
 
Tiger

 
Tego samego dnia co moja mama była w Auchanie, ja z moją przyjaciółką poszłyśmy to Tigera. Kupiłam tam temperówkę czekoladę (okazało się, że w środku jest jeszcze gumka do ścierania), piórnik oraz lampkę do czytania.
 
 
Biedronka



 
W Biedronce zrobiłam największe zakupy. Kupiłam kilka zeszytów tematycznych, oraz kilka innych zeszytów. Mój ulubiony to zdecydowanie ten A4 z kaktusami. Nie pytajcie mnie, po co mi to wszystko... Idę teraz do 3 gimnazjum, więc może przyda mi się więcej zeszytów.
 
Potem Biedronka wypuściła serię ślicznych długopisów, ołówków i innych papierniczych przyborów. No i przepadłam... Jak widzicie kupiłam dużo rzeczy, prawie wszystko z tego, co udało mi się znaleźć. No cóż raz na jakiś czas można sobie pozwolić. Żałuję tylko, że nie znalazłam zakładek magnetycznych. A Biedronka  naprawdę mnie pozytywnie zaskoczyła.
Nie pamiętam dokładnie cen tych rzeczy, a że szłam do Biedronki kilka razy w ciągu tych wakacji, to nie mam wszystkich paragonów. Na pewno długopisy były po 3,99 zł, ołówki po 4,49 zł, tak samo jak magnesy.

Tak wyglądają moje zakupy do szkoły. Dajcie znać czy wy też poszaleliście :)

Jak wyglądają wasze szkolne zakupy?

Trzymajcie się i do następnego!


22 komentarze:

  1. Kocham szkolne zakupy <3 Co prawda do szkoły jeszcze nie chcę iść, ale nie zmienia to faktu, że uwielbiam kupować rzeczy do niej... Z biedronki mam cudowny kalendarz na rok szkolny w zielone paprotki (sama nie wiem, ale ten popularny wzór).

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Widziałam go i zastanawiałam się czy kupić!

      Usuń
  2. W tym roku nie miałam czasu na porządne zakupy, więc wzięłam stos zeszytów, długopisów i znaczników. Wystarczy. Albo nie xD
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic nie zakupiłam, ale do powrotu do nauki mam jeszcze miesiąc :D

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle cudowności... :P Też uwielbiam taki zakupy. Ale cieszę się, że mam jeszcze na to cały miesiąc :D

    Pozdrawiam ;)
    febliki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zakupy w większości zrobiłam w Biedronce. Jak wróciłam do domu zorientowałam się, że chciałam sobie kupić te zakładki. Też idę teraz do trzeciej gimnazjum ;)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może jeszcze spróbuję je gdzieś znaleźć. To wirtualna piąteczka :*

      Usuń
  6. Ja co roku kupuję zeszyty w Auchanie <3 podobnie jak ty mam ten z babeczkami, jest genialny! Nie wiedziałam, ze w Biedro są teraz takie urocze długopisy i ołówki, o matko! Chyba muszę się tam wybrać!
    Fajny haul, zazdroszczę nabytków :D.
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do nas na konkurs - można wygrać aż cztery różne zestawy książek :)
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też tam kupowałam większość rzeczy, ale w tym roku nie byłam specjalnie zachwycona :/
      Koniecznie! Trzymam kciuki, żeby udało ci się je znaleźć!
      Dziękuję <3
      Chętnie wpadnę!

      Usuń
  7. Zakupy szkolne, to chyba najprzyjemniejsza rzecz związana ze szkołą :D Jakie śliczne zeszyty, ja w tym roku postawiłam na te z jednolitą okładką, albo przedmiotowe :) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak :D Ja jednak zawsze lubię jakiś wzorek ;)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  8. też robiłam zakupy w Biedronce, chociaż potrzebuję ich dopiero na październik :D fajna ta lampka z Tigera, chętnie sobie taką sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać rzeczy do szkoły haha ♥ Niestety ja w tym roku idę na studia i w sumie nic nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy szkolne to chyba jedyną rzeczy związana ze szkołą, która uwielbiam robic w wakacje! Wszystko mam już kupione i czekam jedynie na rozpoczęcie roku. Większość przyborów miałam jeszcze z zeszlych zakupów, a zeszyty kupiłam w Auchan. Życzę powodzenia w nauce! 🌹

    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Też mam już wszystko, ale wakacje mogłyby potrwać trochę dłużej :) Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  11. Wszystkie rzeczy taaaakie śliczne *.* :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie minęły te czasy gdy i mnie pochłaniały takie zakupy :) Teraz na studiach mam jeden zeszyt i długopis i to wszystko :P
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam przed sobą jeszcze kilka lat dużych zakupów :)

      Usuń