piątek, 23 czerwca 2017

TBR na wakacje 2017

Hejka! Ostatnio zrobiłam sobie kolejną już listę książek, które chcę przeczytać. Ponieważ dzisiaj zaczęłam wakacje, mam więcej czasu na czytanie. To co wybrałam do tego TBR'u to książki, po które najbardziej chcę sięgnąć. Oprócz  nich na pewno przeczytam jeszcze inne lektury.

Książki zalegające na półkach

Podzieliłam wszystko na kilka kategorii. Pierwszą z nich są książki, które już od jakiegoś czasu są na mojej półce i czekają na przeczytanie.
 
  1. "Promyczek" - Kim Holden
  2. "Tysiąc odłamków ciebie" - Claudia Gray
  3. "Holding up the universe - Jennifer Niven
  4. "Dary Anioła. Miasto kości" - Cassandra Clare
  5. "Trzy metry nad niebem" - Federico Moccia
  6. "W siódmym niebie" - Alyson Noel

Serie

Przez wakacje chciałabym zacząć i skończyć przynajmniej dwie z tych serii. Oprócz "Darów Anioła" nie wiem po co sięgnąć, dlatego liczę na waszą pomoc ;) Jeśli napiszecie mi w komentarzu za co się zabrać, będę wam bardzo wdzięczna <3
  1. "Harry Potter" - J.K Rowling
  2. "Dary anioła" - Cassandra Clare
  3. "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" - Rick Riordan
  4. "Ulysses Moore" - Pierdomenico Baccalario
  5. "Więzień labiryntu" - James Dashner

Klasyki

Uważam, że wakacje to także świetny czas na czytanie klasyków. Ostatnio coś mnie wzięło, żeby przypomnieć sobie "Anię z Zielonego Wzgórza. Może w wakacje udałoby mi się zapoznać również z kolejnymi tomami tej serii, ponieważ czytałam tylko pierwszą część. "Kamienie na szaniec" to moja lektura w trzeciej klasie, dlatego postanowiłam sięgnąć po nią trochę wcześniej. 
  1. "Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy Maud Montgomery
  2. "Kamienie na szaniec" - Aleksander Kamiński
  3. "Portret Doriana Graya" - Oscar Wilde




Tak prezentuje się mój TBR na tegoroczne wakacje. Książek jest bardzo dużo, więc wiem, że nie uda mi się przeczytać wszystkich. Jednak będę się starać, aby mój wynik na koniec wakacji był jak największy. Dajcie znać jakie wy macie czytelnicze plany na wakacje. Wolicie wtedy czytać lekkie książki czy może przygodowe, pełne akcji? Mi wakacje zawsze kojarzyły się z lekkimi obyczajówkami, romansami, ale tym razem poszłam  również w fantastykę. Dlatego mogę wybierać książki w zależności od nastroju :)
Jeśli robiliście na swoich blogach wakacyjny TBR lub książki idealne na lato, zostawcie link w komentarzu :)
 
Trzymajcie się i do następnego!

33 komentarze:

  1. Oo, jest zapowiadany TBR! Dary Anioła czytaj, bo tę serię warto poznać. Niesamowita!
    Anię też czytam, jestem już na 3 tomie. Nie spodziewałam się, że ta seria ponownie tak mnie zachwyci. Cudo!
    Ach, i Więzień labiryntu niezbyt mnie przekonał. Było za dużo napchanych wydarzeń...
    Powodzenia w czytaniu tych wszystkich książek! Ambitne plany, myślę, że się w pełni zrealizują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie Ania również wciągnie ;)
      Mimo to jestem ciekawa "Więźnia labiryntu".
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Promyczka czytałam rok temu i to idealna książka na wakacje i gorąco polecam! Kamienie na szaniec to jedna z moich ulubionych lektur i miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi również obie książki przypadną do gustu :D

      Usuń
  3. Ja właśnie też robię bardzo ambitne plany, które nie wiadomo jak się skończą. :D

    Pozdrawiam serdecznie i z pewnością będę odwiedzała bloga częściej. :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na konkurs.
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jestem ciekawa tysiąc odłamków ciebie mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczytanych wakacji! <3 Co do serii, bardzo serdecznie polecam Percy'ego Jacksona! Mi został do przeczytania ostatni tom - Ostatni olimpijczyk. W ogóle twórczość Riordana jest taka mocno wakacyjna, idealna na lato. :) No i podobnie ma się sprawa z Anią z Zielonego Wzgórza, którą też będę czytać (ponownie!) w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :*
      Postaram się przeczytać, a przynajmniej zacząć Percy'ego.

      Usuń
  6. Życzę powodzenia!
    Czytaj Dary <3 Są cudowne <3
    Natomiast Więzień labiryntu jak dla mnie był okropny ale mam nadzieję, że Tobie bardziej przypadnie do gustu :)
    Aniaaa <3 Kocham całą serię!
    Percy też jest super, idealny na wakacje!
    No i Harry <3
    Jeśli chodzi o mnie to nie mam sprecyzowanego planu. Na pewno chcę przeczytać 3 tom Szklanego Tronu, Porwaną Pieśniarkę i Czas żniw. Z resztą będę szła na spontan :D

    Pozdrawiam
    Zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś mi powiedzieć, gdzie złapałaś Holding up the universe???? Jen to moja ulubiona autorka i mega zalezy mi na przeczytaniu tej książki, a nie wiem, skąd mogę ją wziąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na Targach u wydawnictwa thebookshop.
      Na ich stronie znajdziesz tę książkę: http://www.thebookshop.pl/Holding-Up-the-Universe-by-Jennifer-Niven-p1917

      Usuń
  8. Promyczka mam ogromną ochotę przeczytać, głównie przez te wszystkie pozytywne recenzje.
    A tysiąc odłamków ciebie, przez tę okładkę xD
    Dary anioła polecam :D Świetna seria, może nie wybitna, ale ciekawa :)
    Ja w wakacje planuję przeczytać tylko drugą część Harrego pottera :P
    Jezu Persiak!!! Rick Bogiem! Dzięki cudownym przeceną wydawnictwa Galeria książki mam na półce już wszytskie książki wujka Ricka, więc niedługo będę się za nie zabierać :D
    Ullysses Moore mam ogromna ochotę przeczytać <3
    W poście masz błąd...przy nazwie kategorii powinno być chyba klasyki, a nie klaski :D
    Ja niedawno sięgnęłam po Anię, głównie za sprawą świetnego serialu <3 Niedługo planuję również kolejne części, jak i książki Jane Austen :D
    Ja planuję oczywiście przeczytać książki recenzenckie oraz będę po kolei czytać książki z moich 5 półek na zmianę. Najpierw jedna półka, potem druga itp. :D Powodzenia <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tysiąc odłamków ciebie" ma śliczną okładkę i mam nadzieję, że treść jest równie dobra :D
      Dziękuję i już poprawiam :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki, żeby się udało! Uwielbiam Anię, Haarrego i Trzy metry nad niebem.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 "Trzy metry nad niebem" również zaczynam uwielbiać.

      Usuń
  10. Zabieraj się za Pottera, obowiązkowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. "Tysiąc odłamków ciebie" to chyba największe rozczarowanie 2017 roku :/ Mam nadzieję, że Tobie spodoba się bardziej. Za to "Promyczek" oraz "Portret Doriana Graya" są świetne :)
    Zazdroszczę powieści Niven!
    Pozdrawiam i życzę Ci udanych wakacji :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie będę się nastawiała na coś super. Mam jednak nadzieję, że się nie zawiodę.
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  12. Wow, życzę powodzenia. Ja też mam w planach przeczytać "Dary anioła".
    Pozdrawiam!☺
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojojojoj <3 Moje ukochany "Dary" <3 Podejrzewam, że jak już do nich siądziesz, to nie oderwiesz się do końca serii :D Ja tak miałam w poprzednie wakacje, świetny cykl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Promyczka, Dary Anioła i ja chcę przeczytać w wakacje :D

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Harry i Percy <3
    Mam w planach zrobić ich re-reading w wakacje!
    Kamienie na szaniec nudnee.
    Powodzenia!
    zakatekfangirl.blogspot.com

    PS Zabraszam na TBR na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że mnie "Kamienie na szaniec" nie zanudzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo ta książka kiedyś podobała.

      Usuń
  17. Ja na wyjazdy lubię tytuły raczej lżejsze, ale barwne, żeby były wciągające. Do tego, jak można - dłuższe. Nieraz już zabrałam ze sobą parę książek i zabrakło mi stron do czytania na długo przed powrotem. A ogólnie na wakacje, to taka sama mieszanka jak cały rok :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie lżejsze książki kojarzą mi się jako też cieńsze książki. Ja na wyjeździe raczej czytam mało, więc zazwyczaj wtedy wystarczy mi jedna, dwie książki :D

      Usuń
  18. Na pewno przyda się na wakacje ;) Tak samo mi https://auto-carrier.pl

    OdpowiedzUsuń