poniedziałek, 14 maja 2018

Post informacyjny

Hej! Czy ktoś mnie tu jeszcze pamięta? Mam nadzieję, że tak, ponieważ dzisiaj chciałabym wytłumaczyć wam, dlaczego tak długo mnie nie było. Na koniec mam też do was kilka pytać, na które mam nadzieję, że odpowiecie w komentarzach.

 Ostatni post jaki się tutaj pojawił, był 30 stycznia. Dlaczego tak długo nic nie pisałam? Pod koniec stycznia miałam ferie podczas których czytałam, ale nie miałam motywacji pisać. Gdy w końcu wróciła mi wena, okazało się, że brakuje mi czasu, ponieważ jak być może część z was wie, jestem w trzeciej klasie gimnazjum i miałam egzaminy. Niestety nauki w szkole było dużo, bo każdy chciał przerobić i powtórzyć materiał przed testami. Oczywiście nie jest tak, że cały czas siedziałam z nosem w podręcznikach. Jednak gdy miałam już wolny czas, wolałam spędzić go ze znajomymi, zanim każde z nas pójdzie w inną stronę. Po prostu przez te kilka miesięcy miałam inne priorytety i blog oraz czytanie spadły na dalszy plan. Bardzo tego żałuję, ponieważ gdy już wróciła mi wena oraz miałam coraz więcej czasu, zobaczyłam jak brakuje mi dzielenia się z wami moimi opiniami o książkach oraz jak wiele mnie ominęło podczas tej nieobecności. Zdaję sobie sprawę, ile rzeczy mogłam zrobić w tym okresie, a czego niestety nie zrobiłam. Mam teraz nadzieję, że w wakacje zasypię was postami oraz w przyszłości pogodzę bloga z nauką w liceum.

W najbliższym czasie posty będą pojawiały się w środy oraz soboty o godzinie 12.00. O wszelkich zmianach będę was informować w postach lub na Instagramie.

A teraz mam do was kilka pytań, które pomogą mi się zorientować, co chętnie byście czytali oprócz recenzji.

1. Czy interesują was posty podróżnicze? Na pewno tego typu posty będą się pojawiać, bo uwielbiam je pisać + zbliżają się wakacje, więc będzie okazja je stworzyć. Jednak jestem ciekawa ilu z was interesuje taka tematyka.

2. Czy chcielibyście posty z serii "Książka czy film"? Na moim blogu znajdują się dwa posty z serii, jednak teraz chciałabym bardziej porównywać najnowsze premiery kinowe i ich książkowe pierwowzory.

3. Zastanawiam się również nad postami o serialach, chcielibyście je czytać? Jeśli chodzi o seriale to jestem mocno początkująca, jednak mam od niedawna Netflixa, więc coraz więcej ich oglądam. Dlatego może kiedyś stworzę serię o serialach, które polecam. Co wy na to?

4. Będziecie na WTK? Pytanie nie związane już z blogiem, ale jestem ciekawa ilu z was się w tym roku wybiera. Ja pojawię się tylko w sobotę i to nie na długo, ponieważ  w tym roku nic szczególnie mnie nie zainteresowało. Natomiast na pewno będę na wymianie książek.

Czekam na wasze odpowiedzi ;)

Trzymajcie się i do następnego!

14 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś na bloga, nie mogę się doczekać postów. Bardzo lubię czytać posty o podróżach więc jestem na tak. Książka czy film również ok. I seriale tak! Uwielbiam takie posty. :D I nie będę na WTK. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Szkoda, ale może za rok się uda!

      Usuń
  2. Jak najwięcej urozmaiceń z książką w tle :) "książka czy film" - fajny pomysł na cykl, jestem za ;) seriale też są w porządku. Zawsze można odkryć coś intrygującego.

    Welcome back!
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak w ogóle to ostatnio tu u Ciebie byłam i już miałam wystukać komentarz gdzie się podziewasz ;) jak widać, nie musiałam nawet pisać! XD

      Usuń
  3. Świetnie, że do nas wrociłaś. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Witaj znowu, myślę, że będziesz miała dużo energii do pisania! Seriali nigdy za wiele, więc czekam na twoje polecajki!
    Nie będzie mnie na WTK w tym roku, ale może kolejne edycje już zaszczycę swoją obecnością :D
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/05/zapisy-na-booktour-z-pucked.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję!
      Ojj to szkoda :( To do zobaczenia za rok?! :D

      Usuń
  5. Witaj z powrotem! Każdemu się zdarzają losowe przerwy, ja też teraz na takiej jestem. 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdemu potrzebna jest czasami przerwa, aby naładować akumulatory :) A co do Twoich pomysłów, to szczególnie czekam na posty z cyklu "film czy książka" oraz o serialach, tak więc na pewno będę zaglądała.
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście nauka najważniejsza, ale fajnie, że jesteś. Ja też niestety jestem w stanie zaglądać na pozostałe blogi praktycznie raz w miesiącu - ze względu na pracę i obowiązki domowe... ale cóż... nic na to nie poradzimy...

    OdpowiedzUsuń